سریع چاق شوید X

معرفی قرص گیاهی برای چاق شدن و افزایش وزن

نویسنده : وبگردی روزانه سه شنبه 25 فروردین 1394 02:00 ب.ظ  •   

کپسول گیاهی آرکاد متشکل از گیاهان طبیعی، محصولی برای افزایش وزن بدن میباشد اگر بدنبال داروی گیاهی چاقی هستید. میتوانید محصول آرکاد راهم برسی نمائید. این محصول با استفاده از ترکیبات گیاهی سعی در علل های کاهش وزن و رفع موانع افزایش وزن میباشد عوامل مانند(عدم جذب غذا , بی اشتهایی , انگل , بیماری های عصبی و ..)


توضیحات مختصری از گیاهان تشکیل دهنده این دارو :
کپسول های گیاهی آرکاد ترکیبی از عصاره چندین گیاه درمانی ست که باعث تحریک اشتها و جذب غذا در بدن  خواهد شد و خواص و اثرات مثبت آن (حتی پس از پنج روز)کاملاقابل مشاهده است. بطوری که اگرهر روز خود را وزن کنید شاهد این تغییرات خواهید بود.( یکی ازدلایل سرعت تاثیر گذاری این دارواستفاده ازعصاره گیاهان است)عصاره ها مواد موثره یک گیاه هستند بنابراین تفاله و یا ماده دور ریختنی ای درآنها نیست .(این دارو صد در صد ضمانت شده است)عملکرد این فرآورده به این صورت است که : با بالا بردن اشتها و جذب غذا در بدن باعث افزایش وزن میشود.و از آنجایی که غذا جذب بدن میشود نه آب ، به هیچ عنوان بازگشت نخواهد داشتوهمه اندامها به صورت یک دست چاق میشوند ، نه فقط شکم یا صورت.


برخی از عصاره های بکار رفته دراین دارو :
عصاره بومادران : درمان ناراحتی های معده (ترش کردن ، یبوست )
عصاره مرزه : دفع کرم و انگل معده و روده
عصاره جنسینگ: اشتها آور و خونساز , درمان ضعف و سستی و کسلی درطول روز
عصاره شنبلیله : خونساز و کمک به جذب غذا,مفید برای کنترل دیابت
عصاره برگ چنار : یکی از عصاره هایی که مستقیم در افزایش وزن تاثیر دارد .
عصاره یونجه : محرک قوی اشتها،کمک به جذب غذا،خونساز و تقویت کننده قوای عمومی بدن
عصاره شیرین بیان: درمان زخم معده و اثنی عشر
عصاره خارشتری : درمان ناراحتی های مجاری ادرار، سنگ کلیه
عصاره سنبل الطیب ، گاوز زبان و بهار نارنج : تقویت کننده قلب ، مفید برای گردش خون و
درمان بیماری های عصبی ( استرس ، زود عصبانی شدن و .. )
عصاره آویشن: یکی از بهترین عصاره های موجود در بین گیاهان دارویی
که اثرات درمانی شگفت آور آن هر روز بیشتر شناخته میشود.
عصاره جنطیانا و ژینکو : ( گرانترین عصاره های موجود در بازارهای بین المللی )
این دو گیاه از اکسیرهای موجود در طبیعت هستند و به جرات میتوان گفت :
بسیاری از بیماری ها با مصرف همین دوعصاره از بین خواهد رفت .
(عصاره جنطیانا و ژینکو جدیدا به دارو اضافه شده است .)
برای آشنائی بیشتر با این محصول میتوانید لینک زیر را مشاهده نمائید:
مشاهده توضیحات بیشتر با کلیک بر اینجا


آخرین ویرایش: سه شنبه 25 فروردین 1394 02:11 ب.ظ

برای افزایش اشتها چه باید کرد و چه بخوریم

نویسنده : وبگردی روزانه سه شنبه 27 آبان 1393 04:00 ب.ظ  •    ارسال شده در: برنامه افزایش وزن

برای افزایش اشتها چه کنیم. سئوالی که افراد لاغر سخت بدنبال جواب آن هستند .افزایش اشتها عامل موثری برای افزایش وزن و چاق شدن است اگر بدنبال راههای چاق شدن هستید باید اشتهای خود را افزایش دهید و به قول معروف غذارو با اشتها بخوری البته یادتون باشه باید از غذا خوردن هم لذت ببرید و همچنان این هم مدنظر داشته باشید غذاهائی که مصرف میکنید باید ویتامین دار هم باشند و به غذاهای پرچرب اکتفا نکنید که مضرات هم دارند در این مقاله به بررسی راه های افزایش اشتها پرداخته شده است.

کمی ِ اشتها معمولاً به دلیل هضم کم مواد غذایی است. با جویدن طولانی غذا و نوشیدن مایعات سرد این حالت بدتر می شود. گاهی اوقات هم به دلیل عوامل روحی است.
عمل هضم به دلیل نفخ و گاز معده، کاهش حس چشایی و تنفس بد کاهش می یابد که معمولاً باعث کمبود انرژی مورد نیاز بدن می شود.
کاهش اشتها باعث کاهش وزن می شود. پس یکی از راه های افزایش وزن درافراد لاغر ، افزایش اشتهای آنهاست.
کاهش اشتها می تواند به دلیل عوامل زیر باشد :
- اشکال در بلع مواد غذایی
- استفراغ و تهوع
- تغییر یا کاهش حس چشایی
- احساس سیری
- رشد تومور
- افسردگی
- درد
در بیشتر موارد، کاهش اشتها مشکل ثانویه است یعنی اختلال در سلامتی بدن، باعث کاهش اشتها می شود.

● برای افزایش اشتها چه کاری باید انجام داد؟
- سعی کنید هرروز ۳ وعده غذایی کامل و ۳ میان وعده داشته باشید.
- بین وعده های اصلی غذایی، چیزی نخورید.
- برای افزایش هضم غذا و اشتها، می توانید یک وعده را مصرف نکنید تا برای خوردن وعده بعدی، اشتهای بیشتری داشته باشید.
- سعی کنید وعده های غذایی خود را در اوقات معینی مصرف کنید؛ یعنی برنامه غذایی مشخص و سر ساعت داشته باشید. مثلاً صبحانه را در ساعت ۷ صبح ، ناهار در ساعت ۱۲ و شام در ساعت ۷ شب. همچنین اگر اشتهای شما برای صرف وعده اصلی کاهش نمی یابد ، می توانید دو میان وعده ، یکی در ساعت ۱۰ صبح و یکی در ساعت ۴ بعد از ظهر و نیز قبل از خواب میل کنید.
- تا جایی که می توانید، غذا بخورید. با اشتهای زیاد غذا بخورید، زیرا تفکر شما در هضم و جذب غذا بسیار مؤثر است.
- به غذا به عنوان بخشی از درمان بیماری خود نگاه کنید؛ یعنی نگوئید میل ندارم. فکر کنید دارو مصرف می کنید.
- حتماً صبحانه بخورید.
- غذاهای خوشمزه را با فاصله زمانی کم و هر بار به مقدار کم مصرف کنید.
- غذاهای پر کالری مصرف کنید که به راحتی خورده می شوند؛ مثل انواع دسر، ژله ، بستنی ، ماست و شیر پرچرب، شیرموز و شیرکاکائو .
- غذا را سرد یا با دمای معمولی بخورید تا طعم و بوی آن را کاهش دهد.
- کاری کنید اوقات صرف غذا دلپذیر و خوشایند باشد.
- در منزل همراه با اعضای خانواده و در خارج از منزل با دوستان خود غذا بخورید.
- بعد از تمام شدن غذا، آب و سایر نوشیدنی ها را بنوشید، زیرا نوشیدن مایعات در موقع صرف غذا باعث می شود خیلی زود احساس سیری کنید.
- قبل از صرف غذا، یک ساعت ورزش کنید ، ولی سنگین نباشد.

● کارهایی را که نباید برای افزایش اشتها انجام دهید :
- خودتان را مجبور به خوردن نکنید.
- کاری نکنید که این کم اشتهایی، روابط شما را با سایر خانواده اتان تحت تاثیر قرار دهد.

● اشتها آورها :
اگر هنوز هم دچار بی اشتهایی بودید، می توانید از مواد زیر برای افزایش اشتها استفاده کنید :
- مقداری زنجبیل تازه را ریز ریز کنید. مقداری آب لیمو ترش و نمک به آن اضافه کنید و آن را بجوید.
- مقدار هل و دارچین و برگ بوی خشک را له کنید و به مقدار مساوی با هم مخلوط کنید. یک قاشق مرباخوری از این مخلوط را بخورید.
- پودر فلفل سیاه، پودر زنجبیل خشک و شکر را با عسل مخلوط کنید و به صورت گلوله در آورید. برای مدتی این مخلوط را در دهان نگه دارید که بی اشتهایی شما را تسکین خواهد داد.
- انار بخورید که می توانید نمک و فلفل سیاه هم به آن اضافه کنید.
- مقداری نمک و پودر زیره سبز را روی آناناس بریزید و آن را بخورید.

● با پزشکتان مشورت کنید :
اگر بعد از یک هفته، با وجود انجام روش های بالا، اشتهای شما افزایش نیافت، به پزشک مراجعه کنید زیرا کاهش اشتها می تواند علامت یک بیماری جدی تر باشد.
اگر هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید، به پزشک خود اطلاع دهید:
- تهوع
- نخوردن غذا به مدت یک روز یا بیشتر
- کاهش وزن به میزان ۵/۲ کیلو گرم یا بیشتر
- احساس درد موقع غذا خوردن
- ادرار نکردن به مدت یک روز کامل
- مدفوع نکردن به مدت دو روز یا بیشتر
- ادرار با فاصله زمانی غیر متناوب، همراه با بو یا سوزش یا خیلی زرد رنگ.
- داشتن حالت تهوع بیش از ۲۴ ساعت
منبع : پارسی طب


برچسب ها: افزایش اشتها ، برای افزایش اشتها چه باید کرد ، برای افزایش اشتها چه کنیم ، چاق شدن ، اضافه وزن ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 26 آبان 1393 11:50 ق.ظ

10 راه برای افزایش وزن برای رهائی از لاغری

نویسنده : وبگردی روزانه یکشنبه 25 آبان 1393 04:00 ب.ظ  •    ارسال شده در: برنامه افزایش وزن

تنها راه افزایش وزن در شما ورزش و فراوان خوردن است. در اینجا ۱۰ روش تغذیه ای برای بالا بردن وزن بدون دریافت میزان بالایی از چربی پیشنهاد می شود:
۱ – غذای بیشتر، بیشتر و بیشتر
چنانچه ورزش می كنید و رشد ندارید، تنها مشكل به اندازه كافی نخوردن شماست. چطور انتظار داریدوقتی كالری كافی را برای پر كردن میزان سوخت كالری بدنتان در روز مصرف نمی كنید، افزایش وزن بیابید؟ به عنوان یك وعده غذایی متوسط، شما بایستی روزانه ۱۰ كالری به ازای هر (پوند) از وزن بدنتان دریافت كنید تا بدن قادر به ترمیم و رسیدگی كه به تمام اجزای بدن باشد، حالا به منظور افزایش وزن، باید حداقل ۵۰۰ كالری درروز و هر وعده غذایی مصرف كنید تا میزان كالری دریافتی از حد نرمال آن بالا رفته، موجب بالا رفتن وزن شود.
هر چه بیشتر بخورید، پتانسیل رشد بیشتری تولید می كنید. همچنین بایستی قدرت انتخاب در مورد غذای مصرفی تان داشته باشید تا بدون افزایش میزان چربی و دریافت آن به مقدار زیاد وزنتان بالا برود.
۲ – خوردن در زمانهای بیشتر
این مورد نیز مشابه مورد قبل عمل می كند. هر چه به تعداد وعده های غذایی خود بیفزایید، كالری بیشتری دریافت می كنید. مطمئناً آسانتر است كه در طول روز مثلاً ۸ وعده غذایی دارای ۵۰۰ كالری مصرف كنید تا اینكه ۴ وعده غذایی حجیم دارای ۲۰۰۰ كالری را استفاده كنید.
همچنین، هنگامی كه غذای حجیم مصرف می كنید، به دلیل كمبود برخی هورمون ها در متابولیسم شما، ممكن است برخی از غذاها فرصت تجزیه و تحلیل كامل را نیافته و در آخر تبدیل به چربی شود. همیشه در خاطر داشته باشید كه به هر حال، با خوردن بیشتر، ناخواسته و به طور اتوماتیك بدنتان مقداری چربی نیز بدست آورده، ذخیره می كند. (با ورزش كردن باید آنها را آب كرد).
۳ – تمام تناسب ها را رعایت كنید.
پروتئین اصلی ترین ماده سازنده بافت عضله و بی شك مهمترین ماده غذایی در بالا بردن وزن و ساخت جرم اضافی است. لیكن، به خاطر داشته باشید كه شما بایستی همیشه اطمینان داشته باشید كه مقدار دربست و دقیقی از چربی و كربوهیدرات ها را دریافت می كنید.
مقدار پیشنهادی برای چربی، پروتئین و هیدرات های كربن در یك رژیم غذایی بالا برنده وزن ۱۵%، ۳۵%، ۵۰% می باشد. 

ادامه مطلب
آخرین ویرایش: جمعه 23 آبان 1393 03:54 ب.ظ


تعداد کل صفحات ( 6 ) 1 2 3 4 5 6