سریع چاق شوید X

چگونه چاق بشویم؟

نویسنده : وبگردی روزانه دوشنبه 7 مرداد 1392 01:38 ب.ظ  •    ارسال شده در: تغذیه چاق شدن

زیبائی اندام و تناسب اندام و همچنین درمان لاغری یکی از موارد مهمیه که تمامی انسانها به اون علاقمند هستند تناسب اندام علاوه بر افزایش حس اعتماد به نفس در جامعه در برخورد با افراد هم تاثیر مثبتی در پی خواهد داشت . از اینرو مقاله حاضر در مورد افراد لاغری که میخواهند به افزایش وزن ایده آل و چاق شدن دست پیدا کنند تهیه شده است امیدوارم که همیشه با وبلاگ ما همراه باشید تا نکات بیشتری در اختیارتان بگذاریم. با 8 برنامه در مورد افزایش وزن شروع میکنیم.

روشهای تغذیه مناسب برای چاق شدن

1- تا میتوانید بخورید

اگر ورزش میکنید ولی حجم عضلات شما افزایشی ندارد در این صورت باید با استهای غذای خود را مصرف کنید تا بدن شما به کالری مورد نیاز خودش برسه در این صورت شما باید در وعده های غذائی خودتون مقدار کالری دریافتی بدنتون رو افزایش بدید تا بدن بتونه بازدهی خوبی برای چاق شدن ارائه بده سفارش شده که در هر وعده غذای تا 500 کالری مصرف کنید. افزایش اشتها با پودر چاقی یا قرص مخمر آبجو )

2- افزایش وعده های غذائی
برای افزایش وزن و داشتن بدنی به قول معروف اگر میخواهید هیکلی بشید باید وعده های غذائی خودتون رو افزایش بدید . دکترهای تغذیه سفارش میکنند که وعده های غذایی خود را 4 تا 6 وعده در روز افزایش بدهید یعنی میتونید ایتطور برنامه ریزی کنید که صبحونه - وعده غذای بین نهار و صبحونه و عصرونه و شام و آخر شب هم پس شام مصرف کنید. این را هم توجه کنید که بعد از زیاد خوردن بدن شما داری ذخایر چربی میشه که توصیه ما به شما ورزش در کنار خوردن است برای خانم ها ورزشهای ایروبیک خیلی موثره.(مطلب قرص اشتها آور را برای افزایش اشتها بخوانید)

3- برنامه روزانه منظم خواب و بیداری داشته باشید.
همانطور که الان همه اکثراً میدونند ساعات لازم استراحت روزانه برای هر فرد 7 تا هشت ساعت میباشد. پس ساعات خودتون رو روی هشت ساعت استراحت تنظیم کنید تا بدن کارائی خودشو خیلی خوب داشته باشه کم خوابی و کسل بودن میل به غذا خوردن هم کاهش میده.


4- سحر خیز باشید.
اینکه اسلام دین رستگاری و پاکی است برای همه مسجل است یکی از برنامه های اسلامی که به نظرم خیلی برای تندرستی لازمه اوقات نماز خواندنه همچنان که همه ما میدانیم هیچ کار خدا بی حکمت نیست.و نماز صبح هم یکی از حکمت های الهی است ( البته ساعت زندگی خود را طوری تنظیم کنید یعنی شب زودتر بخوابید تا سرحال تر از خواب در اول صبح بیدار شوید) شما میتوانید مقایسه کنید که روزهایی که اول صبح بیدار میشوید با روزهایی که کمی دیرتر بیدار میشوید چه تفاوتهای در شادابی و هم چنین شادابی پوست خودتون میتونید حس کنید. و علاوه سحر خیز بودن باعث میشه هم صبحونه مقوی تری مصرف کنید هم اینکه وعده غذاییتون افزایش پیدا میکنه

5 - غذاهای پر کالری و حجم کم

از غذاهایی استفاده کنید که دارای کالری بالایی هستند ولی کم حجم هستند و راحت میشود از آنها استفاده کرد مانند تن ماهی و تخم مرغ و گوشت قرمز که داری پروتئین لازم برای افزایش حجم بدنی میباشد.

6- نوشیدن مایعات
یکی از بهترین کارهای روزمره برای تندرستی و حفظ تناسب اندام نوشیدن مایعات است که باعث میشه عملکرد اجزای بدن رو بهتر کنه و علاوه بر آن جذب مواد غذایی را افزایش میدهد مایعات مورد مصرف برای افزایش وزن شیر ، شیر کاکائو ، و آبمیوه ها


7 - از مصرف ویتامینها و مواد ویتامینی در دروز غافل نشوید اما به یاد داشته باشید که مواد ویتامینی عملکرد بدن شمارا بهبود میبخشد ولی باعث چاقی نمیشود.


8 - اشتهای خود را افزایش دهید.

همه این توضیحات و خوردنیها در صورتی موثر واقع میشوند که شما با اشتهای بالایی غذا مصرف کنید و اشتها آورنده های طبیعی اون بازدهی مناسب برای افزایش اشتهارا ندارند پس بهتر است ازپودر یا قرص اشتها آور(قرص مخمر آبجو) طی یک دوره مصرف کنید.




برچسب ها: چاق ، شدن ، اشتها ، افزایش ، وزن ، درمان ، لاغری ،
آخرین ویرایش: جمعه 7 شهریور 1393 10:51 ق.ظ

با این ده روش سریع چاق شوید

نویسنده : وبگردی روزانه شنبه 26 مهر 1393 11:44 ق.ظ  •   



آخرین ویرایش: شنبه 26 مهر 1393 11:45 ق.ظ

7 ماده غذائی برای افزایش وزن و چاقی سریع

نویسنده : وبگردی روزانه یکشنبه 13 مهر 1393 12:08 ب.ظ  •    ارسال شده در: برنامه افزایش وزن

غذا و برنامه غذائی برای چاق شدن سریع هر ماده غذائی که وارد دهان و سپس معده ما میشود نقش اساسی در افزایش وزن و کاهش وزن بدن ایفا میکند. من بابا همین موضوع به بررسی مواد غذائی سالم و طبیعی میپردازیم که این ماده غذایی برای چاق شد و لاغر شدن نقش بزرگی ایفا میکنند.

1- میوه و سبزی

در رابطه با فایده میوه و سبزیجات اگر هزاران کتاب هم نوشته شود باز هم کم میباشد. سبزیجات بعد از تمرینات ورزشی نقش بزرگی در ترمیم سلولهای بدن انجام میدهد.و alkaline موجود در سبزی ها باعث تعادل اسیدی خون میشود وقتی که این اسیدی از طریق پروتیئن ها جذب بدن شده باشد.

برای مصرف میوه ها بهترین راه این است که آنها را طبیعی مصرف کنیم و میوه را به آبمیوه ترجیح دهیم.


سبزی و میوه



ادامه مطلب
آخرین ویرایش: یکشنبه 13 مهر 1393 01:07 ب.ظ

11 راهکار عالی برای افزایش اشتها و زیاد خوردن

نویسنده : وبگردی روزانه چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 10:19 ق.ظ  •    ارسال شده در: برنامه افزایش وزن

تا حالا از خود پرسیده اید برای افزایش اشتها چه باید کرد؟ برای افزایش میل بیشتر به غذا خوردن باید بعضی موارد رو بهشون دقت کنیم افراد کم اشتها معمولاً وعده های غذائی کمتری استفاده میکنند بخاطر همین همیشه بدنی لاغر و ضعیف دارند چون پروتئینها و مواد مغذی لازم برای سلامت بدن و افزایش وزن بدن را به بدن نمی رسانند. در نتیجه برای افزایش وزن افراد لاغر باید اشتهای آنها افزایش یابد تا چاق شدن سریع را تجربه کنند. اول بگذارید به عواملی بپردازیم که باعث کاهش اشتها و بی اشتهائی در افراد میشود.

عوامل کاهش اشتها:
1- مشکلات در بلع غذا
2- مشکلات روحی روانی از قبیل افسردگی
3- داشتن بیماری های جسمانی از قیبل درد ، اسهال ، استفراغ ،
4- احساس سیر بودن و بی میلی به خوردن غذا
اگر احساس میکنید یکی از مشکلات بالا را دارید به پزشک مراجعه کنید تا مشکلات جسمانی خود را رفع کنید و سلامتی خود را باز بیابید.



ادامه مطلب
برچسب ها: افزایش اشتها ، برای افزایش اشتها چه باید کرد ، زیاد خوردن ، افزایش وزن بدن ، چاق شدن سریع ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 10:52 ق.ظ


تعداد کل صفحات ( 5 ) 1 2 3 4 5