تبلیغات
چگونه چاق شویم - چگونه چاق بشویم؟

تصویر ثابت

-----------
زیبائی اندام و تناسب اندام و همچنین درمان لاغری یکی از موارد مهمیه که تمامی انسانها به اون علاقمند هستند تناسب اندام علاوه بر افزایش حس اعتماد به نفس در جامعه در برخورد با افراد هم تاثیر مثبتی در پی خواهد داشت . از اینرو مقاله حاضر در مورد افراد لاغری که میخواهند به افزایش وزن ایده آل و چاق شدن دست پیدا کنند تهیه شده است امیدوارم که همیشه با وبلاگ ما همراه باشید تا نکات بیشتری در اختیارتان بگذاریم. با 8 برنامه در مورد افزایش وزن شروع میکنیم.

روشهای تغذیه مناسب برای چاق شدن

1- تا میتوانید بخورید

اگر ورزش میکنید ولی حجم عضلات شما افزایشی ندارد در این صورت باید با استهای غذای خود را مصرف کنید تا بدن شما به کالری مورد نیاز خودش برسه در این صورت شما باید در وعده های غذائی خودتون مقدار کالری دریافتی بدنتون رو افزایش بدید تا بدن بتونه بازدهی خوبی برای چاق شدن ارائه بده سفارش شده که در هر وعده غذای تا 500 کالری مصرف کنید. افزایش اشتها با پودر چاقی یا قرص مخمر آبجو )

2- افزایش وعده های غذائی
برای افزایش وزن و داشتن بدنی به قول معروف اگر میخواهید هیکلی بشید باید وعده های غذائی خودتون رو افزایش بدید . دکترهای تغذیه سفارش میکنند که وعده های غذایی خود را 4 تا 6 وعده در روز افزایش بدهید یعنی میتونید ایتطور برنامه ریزی کنید که صبحونه - وعده غذای بین نهار و صبحونه و عصرونه و شام و آخر شب هم پس شام مصرف کنید. این را هم توجه کنید که بعد از زیاد خوردن بدن شما داری ذخایر چربی میشه که توصیه ما به شما ورزش در کنار خوردن است برای خانم ها ورزشهای ایروبیک خیلی موثره.(مطلب قرص اشتها آور را برای افزایش اشتها بخوانید)

3- برنامه روزانه منظم خواب و بیداری داشته باشید.
همانطور که الان همه اکثراً میدونند ساعات لازم استراحت روزانه برای هر فرد 7 تا هشت ساعت میباشد. پس ساعات خودتون رو روی هشت ساعت استراحت تنظیم کنید تا بدن کارائی خودشو خیلی خوب داشته باشه کم خوابی و کسل بودن میل به غذا خوردن هم کاهش میده.


4- سحر خیز باشید.
اینکه اسلام دین رستگاری و پاکی است برای همه مسجل است یکی از برنامه های اسلامی که به نظرم خیلی برای تندرستی لازمه اوقات نماز خواندنه همچنان که همه ما میدانیم هیچ کار خدا بی حکمت نیست.و نماز صبح هم یکی از حکمت های الهی است ( البته ساعت زندگی خود را طوری تنظیم کنید یعنی شب زودتر بخوابید تا سرحال تر از خواب در اول صبح بیدار شوید) شما میتوانید مقایسه کنید که روزهایی که اول صبح بیدار میشوید با روزهایی که کمی دیرتر بیدار میشوید چه تفاوتهای در شادابی و هم چنین شادابی پوست خودتون میتونید حس کنید. و علاوه سحر خیز بودن باعث میشه هم صبحونه مقوی تری مصرف کنید هم اینکه وعده غذاییتون افزایش پیدا میکنه

5 - غذاهای پر کالری و حجم کم

از غذاهایی استفاده کنید که دارای کالری بالایی هستند ولی کم حجم هستند و راحت میشود از آنها استفاده کرد مانند تن ماهی و تخم مرغ و گوشت قرمز که داری پروتئین لازم برای افزایش حجم بدنی میباشد.

6- نوشیدن مایعات
یکی از بهترین کارهای روزمره برای تندرستی و حفظ تناسب اندام نوشیدن مایعات است که باعث میشه عملکرد اجزای بدن رو بهتر کنه و علاوه بر آن جذب مواد غذایی را افزایش میدهد مایعات مورد مصرف برای افزایش وزن شیر ، شیر کاکائو ، و آبمیوه ها


7 - از مصرف ویتامینها و مواد ویتامینی در دروز غافل نشوید اما به یاد داشته باشید که مواد ویتامینی عملکرد بدن شمارا بهبود میبخشد ولی باعث چاقی نمیشود.


8 - اشتهای خود را افزایش دهید.

همه این توضیحات و خوردنیها در صورتی موثر واقع میشوند که شما با اشتهای بالایی غذا مصرف کنید و اشتها آورنده های طبیعی اون بازدهی مناسب برای افزایش اشتهارا ندارند پس بهتر است ازپودر یا قرص اشتها آور(قرص مخمر آبجو) طی یک دوره مصرف کنید.





طبقه بندی: تغذیه چاق شدن،
برچسب ها: چاق، شدن، اشتها، افزایش، وزن، درمان، لاغری،

تاریخ : دوشنبه 7 مرداد 1392 | 02:38 ب.ظ | نویسنده : وبگردی روزانه | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کانکس