تبلیغات
چگونه چاق شویم - غذا برای افزایش وزن سریع

تصویر ثابت

-----------

اگر بدنبال افزایش وزن و بدنبال غذا برای چاقی هستید پیشنهاد میکنم مقاله ای که برای شما تهیه کردیم را بخوانید:

از منابع های چربی و پروتئین و کربو هیدراتها استفاده کنید.

چربی یکی از مواردی است که برای عملکرد سیستم عصبی بدن مورد نیاز میباشد و همچنین تاثیر بر سلامت مو و پوست میگذارد. بهترین نوع چربی های سالم شامل امگا 3 و امگا 6 هستند. که شما میتوانید با مصرف ماهی و گردو و روغن کانولا امگا3 مورد نیاز برای بدن خودتون رو تامین کنید و همچنین میتوانید در روغن های گیاهی مانند روغن آفتاب گردان و سویا و روغن ذرت امگاه 6 مورد نیاز را برای بدن خود تامین کنید.

برای تهیه پروتئین مورد نیاز بهتر است از منابع گوشت قرمز ، مرغ ، ماهی و آجیل واستفاده کنید .

کربوهیدراتها منابع حیاتی برای سوخت و ساز بدن به شمار میروند که شما میتوانید با مصرف غلات و میوه جات و سبزیجات تازه سوخت مورد نیاز بدن خودتونو تامین کنید.

وعده های غذائی خود را افزایش دهید.
بارها در مطالب وبلاگ بر این مسئله تاکید کردیم و تاکید میکنیم که سعی کنید وعده های غذائی خود را افزایش دهید. اگر اشتهای شما زیاد قوی نیست میتوانید از مواد اشتها زا در این وبلاگ برای مصرف طی یک دوره استفاده کنید.

در صبحانه از نان سبوس دار و کره بادام زمینی میتوانید استفاده کنید.

برای بعد از صبحانه هم میتوانید از  میوه های خشک یا آجیل استفاده کنید.

از مواد پخته شده- نه سرخ شده- سیب زمینی و مرغ و ماهی میتوانید در رژیم غذائی خودتون استفاده کنید.

از شیر خشک میتوانید در سوپ و سس برای تامین کالری و پروتئین بدن خودتون استفاده کنید.

از مایعات به حد احسنت استفاده کنید مخصوصاً آب که جذب غذا برای  بدن شما را افزایش میدهد.

میتوانید از شیر و آبمیوه ها کالری مورد نیاز بدن خودتون رو تامین کنید.

از مصرف نوشابه خود داری کنید چون با این حال که کالری دارند ولی ارزش غذائی ندارند.

مصرف سبزیجات و میوه جات تازه را فراموش نکنید سعی کنید در هر وعده غذائی سبزیجات هم مصرف کنید .

از کره و سس و پنیر پیتزا در برنامه غذائی خودتون استفاده کنید.

از مصرف ویتا مینها و مکمل های ویتامینی غافل نشوید

حتماً غذاها را با اشتها وبا آرامش خاطر و با خوش بینی به افزایش وزن استفاده کنید .

 خوردن و خوابیدن ممکنه باعث بیماری شود بهتر است که در کنار مصرف غذا کمی هم تحرک بدنی داشته باشید تا وزن شما ایده آل گردد و ورزش و تحرک بدنی باعث جذب شدن سریع غذا برای سلولهای بدن میشود.




طبقه بندی: تغذیه چاق شدن،
برچسب ها: غذا، افزایش، وزن، دارو، اشتها، برای، چاقی،
دنبالک ها: تغذیه چاق شدن،

تاریخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392 | 02:00 ب.ظ | نویسنده : وبگردی روزانه | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کانکس