تبلیغات
چگونه چاق شویم - 11 راهکار عالی برای افزایش اشتها و زیاد خوردن

تصویر ثابت

-----------
تا حالا از خود پرسیده اید برای افزایش اشتها چه باید کرد؟ برای افزایش میل بیشتر به غذا خوردن باید بعضی موارد رو بهشون دقت کنیم افراد کم اشتها معمولاً وعده های غذائی کمتری استفاده میکنند بخاطر همین همیشه بدنی لاغر و ضعیف دارند چون پروتئینها و مواد مغذی لازم برای سلامت بدن و افزایش وزن بدن را به بدن نمی رسانند. در نتیجه برای افزایش وزن افراد لاغر باید اشتهای آنها افزایش یابد تا چاق شدن سریع را تجربه کنند. اول بگذارید به عواملی بپردازیم که باعث کاهش اشتها و بی اشتهائی در افراد میشود.

عوامل کاهش اشتها:
1- مشکلات در بلع غذا
2- مشکلات روحی روانی از قبیل افسردگی
3- داشتن بیماری های جسمانی از قیبل درد ، اسهال ، استفراغ ،
4- احساس سیر بودن و بی میلی به خوردن غذا
اگر احساس میکنید یکی از مشکلات بالا را دارید به پزشک مراجعه کنید تا مشکلات جسمانی خود را رفع کنید و سلامتی خود را باز بیابید.


برای افزایش اشتها چه کار کنیم؟و چی بخوریم؟
1- هر روز باید سه وعده غذائی مصرف کنید و هم چنین سه میان وعده هم باید داشته باشید.

2 - میان وعده های اصلی غذائی خودتان چیزی مصرف نکنید.

3 - میتوانید برای داشتن اشتهای بیشتر برای یک وعده غذائی از خوردن یک وعده غذائی قبل آن انصراف دهید بدین صورت که یک وعده غذائی را مصرف نکنید تا وعده غذائی بعدی را بیشتر غذا مصرف کنید.

4 - برای مصرف وعده های غذائی خودتان برنامه ریزی داشته باشید و سر ساعت معین و مشخصی آن را استفاده نمائید.مثلاً صبحانه را در ساعت ۷ صبح ، ناهار در ساعت ۱۲ و شام در ساعت ۷ شب. همچنین اگر اشتهای شما برای صرف وعده اصلی کاهش نمی یابد ، می توانید دو میان وعده ، یکی در ساعت ۱۰ صبح و یکی در ساعت ۴ بعد از ظهر و نیز قبل از خواب میل کنید.

5 - برای مصرف غذا از تفکر خودتان استفاده کنید یعنی به خودتان تلقین کنید که میتوانید زیاد بخورید.

6 - با علاقه و لذت غذا بخورید یعنی از خوردن غذا لذت ببرید.

7 - صبحانه را فراموش نکنید بارها در مورد مصرف صبحانه توصیه شده است . از کربو هیدراتها در مصرف صبحانه استفاده کنید چون استفاده پروتئین ها در صبحانه باعث سیر نگه داشتن شما میشود.

8 - غذاهائی که خوردن آنها به شما لذت میدهد را به مقدار کم ولی در دفعات زیادتر مصرف کنید.

9 - اگر بوی غذاها شما را اذیت میکند بهترین راه این است که بگذارید غذا سرد شود یا دمای حرارت آن کاهش یابد تا بوی آن کمتر شود.

10 - همراه با خوردن غذا مایعات از قبیل آب و آبمیوه مصرف نکنید بهتر است بعد از خوردن غذا مایعات بنوشید چون در حسن خوردن غذا مصرف مایعات باعث احساس سیری میشود.

11 - قبل از رسیدن به وعده های اصلی غذائی خودتان میتوانید ورزش کنید. چون ورزش علاوه بر سلامتی بدن شما باعث افزایش اشتها هم میشود.



طبقه بندی: برنامه افزایش وزن،
برچسب ها: افزایش اشتها، برای افزایش اشتها چه باید کرد، زیاد خوردن، افزایش وزن بدن، چاق شدن سریع،

تاریخ : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 | 11:19 ق.ظ | نویسنده : وبگردی روزانه | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کانکس